lördag 16 januari 2010

Flen kan

Det är inte lätt att blogga, eller snarare fixa så att bloggen faktiskt kan fungera som en flervägskommunikation. Jag fick en kommentar från min mamma (via telefon) att det inte går att kommentera min blogg. Ja eftersom jag inte själv försökt kommentera mig själv var det bara att ropa på hjälp från yngste sonen. Mycket riktigt, jag hade när jag startade bloggen lagt in en restriktion om vilka som skulle kunna svara och kommentera. Ja det är inte lätt att vara ny i nya världar, men nu är spärren borta. Kanske är det detta som gjort att jag just aldrig får några reaktioner på vad jag skriver, vi får väl se om framtiden blir annorlunda.
Till sist om du befinner dig i Flen med omnejd. Åk ner till Hammarvallen och åk skidor på de perfekta spåren som har iordningställts, jag är beredd att säga att de håller klass med vad jag upplevt i fjällen, så jag säger bara "Flen kan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar