onsdag 25 november 2009

Ja nu är det smygöppning av lucka 1.

Ja då var det dags att börja blogga. Jag har ju lovat några i min omgivning att jag så ska göra, men jag har dragit mig. Jag har för dålig disciplin för att komma mig för att skriva tillräckligt regelbundet (tror jag)
Jag tänker inte ge någon avsiktsförklaring vad den här utsiktspunkten kommer att innehålla, Det skulle antagligen spricka efter en vecka.
Född i Mariestad, barn och ungdomstid i Uddevalla och snart 40 år i Flen.
Flen en mångfacetterad kommun med framtiden för sig och som har varit ett rackarns bra ställe att bli vuxen på. Vilket i och för sig omgivningen får bedöma resultatet av.
Tyvärr finns det lite för många som hörs och syns som har vigt sitt liv till att leta fel här i Flen. Då funderar jag över hur står man ut om allt är så illa.
Själv har jag valt att försöka vara med och dra mitt lilla strå till stacken och ibland blir det som jag vill och ibland blir det som någon annan vill. Så är det ju med det mesta här i världen. Men är man inte med och säger vad man vill utan bara söker fel då blir det svårt.
Nej framöver vill jag fundera över det som har gjort att jag gillar Flen.

1 kommentar:

  1. Roligt att du kommit igång och blogga. Själv skriver jag något då och då på www.joakimtruedsson.blogspot.com
    Ser fram emot att läsa om sådant du funderar över. Joakim

    SvaraRadera