onsdag 2 december 2009

Mörkt,mörkt,mörkt

Ja oktober gick, november kom och nu är det december.Kvällarna blev allt längre och snön lyser med sin frånvaro. Eftersom jag är sporthandlare kanske ni förstår att jag kan längta efter vinter, men det gör jag också på mitt eget sätt. Jag gillar att titta ut genom fönstret när snön faller och ljuset vänder åter och då tänker jag alltid på Lundells låt “Snön faller” trots att jag är lite kluven inför om den är glad eller sorglig. Vad tycker du, det är i varje fall en låt som stått sig genom åren.
Men det som gjort mig riktigt extra glad den fenomenala belysningen av träd här i Flen. Tack du som kläckte idén och drog ditt strå till stacken.

1 kommentar:

  1. Måste ju säga att du själv har lyckats bra med att belysavåran tillvaro här på sveavägen 15

    SvaraRadera